Chcem sa s Vami podeliť s mojou dnešnou skúsenosťou. Dnešnou? ... hmmm ... možno včerajšou? ... či pondelkovou? ... no už ani sám neviem ... veď posúďte sami.
Musím sa priznať, že do Sociálnej Poisťovne nevolám často ... vlastne ešte nikdy som tam telefonicky (našťastie) nič nepotreboval vybaviť. V tento pondelok však áno.
Potreboval som vlastne jednoduchú vec. Spojiť sa s niekým z oddelenia dôchodkov zasielaných do zahraničia. Tak som si ešte v dobrej nálade zobrazil stránku tejto inštitúcie (www.socpoist.sk) a následne som si v kontaktoch našiel príslušné tel. čísla: 02/5292 0141 a 02/5924 8363.
Po vytočení prvého čísla sa ozvalo staré známe HaLaLi ???!!! čo ma prekvapilo, vzhľadom na to, že bol pracovný deň doobeda. No nevadí, vyskúšal som to ďalšie číslo - obsadené. Nevadí, skúsim neskôr.
O 15 min. som vyskúšal obe čísla ešte raz - obe boli obsadené. Hmm. nevadí, vyskúšal som ich ešte raz, o 10 min. ešte raz, potom zase ... a po troch hodinách občasného skúšania som vytočil číslo ústredne Sociálnej Poisťovne: 02/5924 8111.
Po vytočení som si vypočul automaticke privítanie aj s pokynmi pre priame volania v prípade, že volám v bežnej veci... Heh, automat mi poradil práve horeuvedené dve čísla, na ktoré sa už tri hodiny pokúšam dovolať. Tak to teda nie ... vydržím až do konca a počkám si na prepojenie na operátora.
Po minúte som bol prepojený na operátora, kde som vysvetlil svoj problém. Milá slečna sa ma síce pokúsila prepojiť - avšak bezúspešne! HaHa - že vraj obsadene! :) Tak mi poradila, aby som tam zavolal priamo - a nadiktovala mi - horeuvedené problémové tel. čísla. Keď som sa ohradil, že sa tam už vyše troch hodín neviem dovolať (predpokladám) pokrčila plecom a povedala mi že to sú jediné tel. čísla a inak mi pomocť nemôže.
Odvtedy som sa pokúšal počas troch dní nespočetne krát dovolať na moje staré známe čísla, ktoré už viem medzitým naspamäť ... avšak vždy s rovnakým výsledkom:
- 99% obsadené
- 1% nik neberie telefón
Samozrejme, na začiatku som zabudol spomenúť, že môj pôvodný dotaz som sa najprv pokúsil vybaviť e-mailom, avšak doposiaľ naň nik nereagoval - nemám žiadnu odpoveď.
Po dnešnom opätovnom sťažovaní sa na tel. ústredni Sociálnej poisťovne operátorky (predpokladám), znovu pokrčili plecom a ako jedinú možnosť mi navrhli - osobnú návštevu!!!
Tak tomuto ja hovorím kvalitné služby štátnej inštitúcie, ktorá sa tvári že je blízko občanovi. Je podľa Vás blízko? Na základe horeuvedeného by som tvrdil pravý opak, a to sa už teraz bojím čo ma tam čaká pri osobnej návšteve.
Alebo je to normálne? ..... tak to snáď nie.
<orpheus>
Komentáre
No..tuším o čom to..))
ešte som si myslela,že u nas na socke zbytočne panikaria..)))
ale..ked si uvážiš,že dve čísla na cele slovensko..Nic moc..že?..
je to Kocúrkovo..ale..Šetrime..))))
RE: No..tuším o čom to..))
hmm... ale máš pravdu je to naozaj Kocúrkovo. Nechápem, prečo vôbec tie tel. čísla zverejňujú keď sa tam bežný občan nedovolá ...
Ale to podľa mňa ani nie je najhoršie na tejto veci. Úplne najhoršie je to, že mám podozrenie, že čísla sú obsadené preto, lebo tam nešťastníci ako ja stále vyvolávajú. Telefóny tam nonstop zvonia a nik to tam neberie. Pokiaľ tam už telefón zvoní, mne sa číslo bude javiť ako obsadené.
Prečo si to myslím? Lebo keď som sa tam cca 4 krát za tri dni konečne dovolal, nikto mi ten telefón nezdvihol a to som ho nechal vyzvoniť až pokiaľ ma nezrušilo ... :(
:) Áno, oni šetria a ja zaplatím benzín za to že tam budem musieť ísť osobne ...
Pekný Večer MissEllie :)
Stale obsadene
Orpheus..
urobíš si výlet..))))
trošku zmeny nezaškodi..)))
a hned ich tam poriadne zruš..))))